miercuri, 25 aprilie 2012

Scoateti antenele si de pe cablu

De câteva zile m-a lăsat timpul și muza prin urmare mi-am cam luat liber de pe blog. In schimb am urmărit si încă urmăresc scandalul lunii - RCS vs Intact. Dupa câteva articole de pe Hotnews și de pe alte site-uri de știri, am încercat sa deschid și tv-ul sa analizez situația direct de la sursa. Ca de obicei am închis după primele 5 minute, pentru ca , atunci când deschid una din Antene simt cum  mi se încețoșează judecata și îmi este insultata inteligenta în direct.
Am cautat si găsit totuși un articol-rezumat pe blogul lui Alex Mihăileanu in care explica cat mai concis în ce consta toată bazaconia asta de scandal. Prin urmare, în spatele luptelor pentru "dreptul la informare a poporului" nu e decât o lăcomie fără de margini a celor ce dețin Intact-ul cu toate antenele din dotare. Bani, cat mai multi bani, de la RCS, UPC și Romtelecom.
Cel mai mult ma amuza o declarație din partea CEO Intact, pe care ca sa o pricepi cum trebuie nu trebuie sa fii mare inteligent și anume:
"RCS vrea sa obțină un acord gratuit de la Intact, sa folosească sutele de milioane de euro pe care le încasează în fiecare an și sa le plătească acestor stații(e vorba de alte posturi care nu sunt libere la retransmisie), din care marea majoritate nici nu au vreun angajat în România."- sursa Hotnews.
Altfel spus, Intact acuza RCS , ca acesta face ce vrea cu banii sai  care ii încasează, fără sa se împartă și cu ei. Deci, prea tare fraza asta. Si mai sunt câteva care suna mai stupid decât o cearta intre candidații la primărie:
"Atitudinea RCS&RDS si modul in care isi desfasoara aceste actiuni comerciale sunt facute impotriva telespectatorilor."( sursa Hotnews) - m-a dat pe spate - par sa nu aibă nici un argument solid și vin cu șantaje din astea emoționale de doi lei.

Din partea mea, sa scoată tot ce are în denumire "Antena" și de pe cablu, ca ma împiedic de ele când caut vre-un post. Daca au pachet de servicii fără Antene, îl iau pe ala chiar dacă e la același preț. Sper sa profite celelalte televiziuni de moment sa mai dea la știri niște aspecte legate de activitatea reala a antenelor, ca sa vadă si cei de la tara ca nu tot ce înseamnă Ponta/Antonescu e bun iar restul e rău.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu