miercuri, 2 noiembrie 2011

Sa socializam!

Socializare online vs socializare real life.
Skype, Yahoo Messenger, Facebook, hi5, odnoclassniki si inca cateva site-uri unde am create conturi doar pentru ca s-au creat automat cand am dat undeva accept. Sau ceva asemanator. Pe toate aceste site-uri am conturi. De ce? Pentru ca nu toti cei pe care ii stiu au conturi pe un singur site astfel incat sa am un singur cont undeva si mi-i dor de toti si pe toti vreau sa ii vad si sa comunic cu toti.
Prostii. Nici macar nu am un motiv anume, cu un grad mai mare de seriozitate, nici macar nu ma intereseaza de restul in asemenea masura incat sa ii urmaresc unde au conturi, nici macar nu intru in fiecare zi pe site-urile cu pricina decat daca imi apare un mail care sa imi comunice ca s-ar fi intamplat ceva interesant acolo. Interesant, adic cineva si-a pus o poza noua sau si-a schimbat statusul sau a dat like cuiva. Statusuri care vorbesc despre starea sufleteasca a proprietarilor/ prietenilor (din care pe unii  nici nu ii cunosc), apoi aceste statusuri combinate cu pozele proprietarilor si a prietenilor lor si multe alte chestii inevitabil iti pune in miscare imaginatia si incepi sa descoperi tot felul de scenarii si cazuri ce s-au intamplat. Asa am aflat de exemplu despre o tipa ca s-a despartit de prietenul ei pe care tot ea il "furase" de fapt de la sotia lui (ca cica ar fi insurat) si ala la randul lui s-a intors la sotia lui. Huh. Am obosit. Fac share si eu la doua poze funny care mi se par mai interesante, mai dau un like la o poza, ma uit la pozele din vacanta ale altor prieteni si imi termin activitatea. Pe azi am aflat deajuns. Neinteresant. Iau telefonul, "rasfoiesc" agenda.
"Alo, ce faci? Ne vedem diseara?Iesim?"
"Da, la 8 ca pana atunci trebuie sa mananc si eu ca nu am apucat la pranz."
Imi pun un bol cu ceva de rontait, dau drumul la un film pe calculator pana se face 8, apoi ma imbrac si am plecat sa socializez. Parca merge mai bine cu o bere in loc de tastatura in fata.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu