marți, 8 noiembrie 2011

Cetateanul nemultumit: Artistii "cei mai adevarati".

Aseara, dupa ce l-am urmarit pe prezentatorul meu preferat si anume Moise Guran, cu a sa emisiune "Ora de business" ( nu ca m-as pricepe la asa ceva), am zis sa raman in continuare pe TVR2 sa urmaresc emisiunea "La mustata" cu Constantin Trofin avand ca invitati pe Marina Constantinescu si Alin Oprea de la Talisman. Acestia la un moment dat s-au apucat sa discute despre talent show-uri.

Pe doamna Marina Constantinescu o preocupa problema ca sunt sau nu oameni talentati acolo, ca sunt mai multi mascarici , ca vai doamne de ce se promoveaza mai mult nontalentele care nu au o zi de studiu muzical in spate (nu ai de unde sa stii exact) si cei cu ani de conservatoriu si facultati de arte sunt ignorati, ca apar fel si fel de persoane la tv si cei ce merita nu apar. Alin Oprea in schimb a sustinut ca e deacord cu acest tip de show-uri in care se mai pot afirma cei care nu au avut sansa de a o face pan acum, poate mai prind un sponsor sa ii promoveze. Dupa aceasta discutie, iese Alin sa cante o melodie. Playback. Pai bine mai talentatilor. De ce faceti playback (si nu numai in emisiunea lui Trofin) daca va plangeti ca nu sunteti promovati? Eu cam peste tot unde am avut ocazia sa ascult interpretarile asa zisilor "artisti conscrati", am avut parte numai de playback si aici includ Mirabela Dauer, Mihai Constantinescu, Gabriel Cotabita, Madalina Manole si toti astia care se bat cu pumnul in piept ca ei sunt cei mai adevarati artisti. Si cel mai des pe la TVR. Daca stau sa ma gandesc, asa au ajuns acesti artisti sa cante pe aceleasi scene cu manelistii pe la concertele ieftine de pe litoral .
Pai sincer eu prefer sa ii ascult pe acei necunoscuti cu voci frumoase si puternice, de mi se face pielea gaina cand ii aud, decat pe cei cu scoala degeaba. Si inca ceva nu inteleg. De ce sa aduci instrumentisti in platou si pe scena daca tot e playback? Ala cu tobele ce face? Se chinuie sa nu atinga toba ca face zgomot altfel si strica melodia, nu? Pai asa pot sa pretind si eu ca stiu sa cant la orice instrument.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu