luni, 18 iunie 2012

Se caută cititor

Așa cum am mai scris într-un post, am nevoie de un cititor. Am primit o carte, în cadrul campaniei editurii "All" - Cartea Călătoare. Felicitări editurii pentru inițiativă. Acum că am terminat-o trebuie să plece mai departe.Cartea se numește "Relații exuale" de Michel Birbaek. Așa că, let me know. Dar bănuiesc că trebuie să vă împărtășesc ceva despre carte ca să vă hotărați mai bine dacă o vreți sau ba. Mie personal mi-a luat mai mult timp să citesc această carte de 400 de pagini decât "Idiotul" lui Dostoievski, varianta în două volume. Dacă e să o poziționez pe o scară de la 1 la 10 a cărților roman, în cazul în care Sandra Brown ocupă locul 3, acest roman îl plasez undeva intre 5 și 6. Naratorul, care e și eroul principal, are o problema existențială nerealistă, o femeie aproape imposibilă și o soluție la fel de nerealistă. Am avut senzația pe parcursul întregii povesti că autorul habar nu are despre ce povestește cu toate că ideea mi s-a părut interesantă. Na, probabil nu oi fi eu amatoare de romane de dragoste, dar nici măcar faptul ca e scris de un bărbat nu a îmbunătățit acest aspect. In rest e plăcută, ușoară, numai buna pentru o lectura de vacantă, fără prea multe pretenții.

Un comentariu: