marți, 12 iunie 2012

Ne-am "uselit"

Am fost la vot. Nu că aș fi avut mari speranțe să se schimbe ceva în Iași. Nu s-a schimbat de atâta timp. Nici de acum încolo. Atât timp cat avem pensionarii gură-cască la tv antena3 pana la 3 de noapte (vecina mea, de nu pot sa dorm din cauza tv-ului ei uneori), cat timp avem tineri pesimiști și neîncrezători într-o schimbare îl vom avea primar pe veșnicul Nichita. De aia am să mă resemnez și eu. Am să o las pe vecina mea să se bucure în continuare de câinii vagabonzi care urlă sub geamuri noaptea, de gratuitatea la tramvai pentru care eu plătesc 1,9 lei pe o călătorie, de bisericile de care te împiedici la tot coltul orașului, de spitalele proaste etc etc....
Tot cu ce a rămas vecina mea în cap în urma campaniei electorale este că "Elena Udrea e o curvă", lucru pe care mi l-a împărtășit bucuroasă, într-o sesiune de coborât cu liftul.
Era un articol de blog ... sau ceva pe hotnews în care se spunea de o metodă nouă de fraudare. Metoda de fraudare era chiar acolo, în fața noastră în secțiile de votare. Mi s-a părut ciudat că am primit ștampila de la comisie în loc să fie în cabina. Având patru buletine de vot, m-am gândit din prima că nu avea cum să îmi ajungă tuș pentru toate patru, ceea ce s-a și întâmplat de altfel. Hârtia din care erau făcute buletinele de vot era de cea mai proastă calitate, din aia pe care de scrii cu pixul, nu mai ai cum să scrii pe partea cealaltă ca se infiltrează cerneala pană dincolo de pagină. Același lucru s-a întâmplat și cu ștampila. Când am întors pagina, am realizat că practic votasem 2 candidați deodată , fără sa vreau. Prin urmare, numără-l pe care-l vrei. După primul buletin, s-a dus tușul de pe ștampilă. Așa că celelalte buletine s-au ales doar cu un cerc și jumătate din cuvântul "votat". Pană și în republică aveau ăia buletine de vot mai calitative.
M-am resemnat. Iașul de mult e o cauză pierdută, înecat în mocirla întreținută a domnului Nichita. Mocirlă care odată la patru ani e servită drept bună stare și din care mușcă cu  încredere 68% din ieșeni, păcăliți că de fapt e tort. Mai sunt voci care vin cu argumente, gen: că dacă tot e usl-ul la putere, e bine pentru Iași să votăm reprezentanții lor. Mă îndoiesc. Pun pariu, că peste patru ani vom fi în același punct ca și acum. Spor la furat, dom'le primar.

Un comentariu:

  1. Complet de acord. Am rămas surprins câte procente a luat comunistul ăla.
    Oricâtă voinţă ar fi din partea unor oameni, tot majoritatea tâmpă va decide.
    Suntem pe ultimele locuri din europa la consumul de săpun şi pastă de dinţi, dar pe primul loc la spălarea creierului.

    RăspundețiȘtergere