sâmbătă, 7 iulie 2012

Somn ușor, România.

Nu am să strig ca ne este furată democrația. Nu am să țip ca e dictatură. Nu am să îl apăr pe președinte. Nu am să arăt către Ponta că e un mediocru că nu e în stare să își apere propria demnitate legată de teza sa de doctorat , devenind de rasul întregii Europe. Nu am să arat nici către Antonescu care mai mult de "Ce vor, mă?" nu e în stare și care se bucură de suspendare mai ceva ca un copil care tocmai l-a pârât pe frate-său. Nu o sa intru în polemici cu cei din jur încercând să le amintesc de ce erau nemulțumiți pe vremea lui Năstase premier și că Ponta e aceeași apa ca Năstase sau Iliescu.
Azi e ziua în care am să mă împac cu mine și am să fac și eu ca alții: am să îmi pun mâinile la ochi și  urechi și am să țip "Let's agree to disagree!". Am să fac ce știu eu mai bine ca un cetățean onest , am să votez pe cine cred eu ca ar fi bun pentru mine. Am să ignor în continuare mass-media parazită și am să îi las pe cetățenii turmentați să decidă soarta națiunii. Somn ușor, România!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu