marți, 17 ianuarie 2012

Cetateanul nemultumit: Unistil-ul merge cand vrea el si cum vrea el.

Probabil ca unii nu stiu ce e ala Unistil: e firma care se ocupa de transportul public in comun si detine unele linii de transport din Iasi, una din ele fiind linia 121. Era o perioada cand circulam destul de des pe aceasta linie, iar acest lucru imi strica ziua de dimineata si imi facea viata amara: uneori asteptam in dispecer in statie si jumatate de ora sa vina un autobuz, si cu toate reclamatiile tot nu se rezolva nimic. Cand am scapat de ei (in sensul ca nu mai trebuia sa merg in directia pe care au traseu) am zis aleluia.
Recent am fost nevoita sa iau acelasi autobuz dupa multa pauza. Ce credeti? Aceeasi situatie: stat in statie, pe un frig crancen si inghetat cam 20 de minute. Fetele celor care erau deja acolo si asteptau cand am ajuns eu , spuneau ca timpul de asteptare e mai lung, si asta in conditiile in care autobuzele si tramvaiele RATP vin cam in medie odata la 7-12 minute in timpul zilei. Nu mai zic de cazurile cand legitimatiile pensionarilor si a oamenilor cu handicap nu sunt luate in seama si acestora li se fac procese verbale (nici macar nu le dau posibilitatea sa isi achite drumul normal, ca nu e vina lor ca nu stiu ca primaria nu le acopera transportul cu toate ca au legitimatii), nu mai zic ca nu poti sa iti faci abonament, de multe ori nu ti se da restul la bilet (nu conteaza ca e 10 sau 5 bani, ei au obligatia sa iti dea rest) iar calatorii de multe ori sunt tratati in ultimul hal. Colac peste pupaza, sa vedeti ce raspunsuri dau angajatii Unistil la unele sesizari:
"pt dna Elena ....
Buna seara dna Elena Corbu ! Va citez: "Buna ziua. Ma numesc Elena si sant o persoana cu handicap si beneficiez de legitimatie de transport gratuit" ma tem ca dvs. nu stiti denumirea legitimatiei de care beneficiati , se numeste LEGITIMATIE DE PERSOANA CU DIZABILITATI ! DECI... legitimatia de handicap sau de dizabilitati , ati obtinut-o FRAUDULOS ! DACA NICI MACAR NU STITI denumirea corecta !
Si ,,DA ,, calatorii care scot bilet au prioritate in fatza celor care merg ,,GRATIS ,, e asa de scump pt dvs 1,9 lei ? daca Da , atunci va rugam apelati la serviciile unui taxi :)) "

Acest raspuns a fost dat unei doamne care l-a reclamat pe un sofer care o cunostea ca benificiaza de gratuitate si nu a vrut sa opreasca in statie pentru ca doamna sa urce. Nesimtirea nu are limite in cadrul acestei firme si nimeni nu ia nici un fel de atitudine. Rusine sa va fie Unistil!

47 de comentarii:

  1. UNISTIL ESTE FIRMA PRIVATA DIN 2012 , NIMENI NU MAI BENEFICIAZA DE NICI O GRATUITATE ! PRIMARIA SI GUVERNUL NU A ACHITAT CONTRAVALOARE GRATUITATILOR CATRE UNISTIL SRL BARLAD , PL. IASI, AVAND DATORII DE MILIARDE DE LEI LA NOI, SINGURA SOLUTIE ESTE SA CUMPARATI BILET SAU ABONAMENT , SI ASA CA E IEFTIN 1,9 LEI , DE ATATIA ANI MOTORINA SI PIESELE SAU SCUMPIT DE 2, 3 ORI

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vreau sa fac o sesizare la patronul acestui unistil....Dl meu,intrebarea mea este...soferilor de pe traseul 121 le pasa de incasarile pe care le pot face? au o neglijenta si o nesimtire iesita din comun,,,,o sugestie as dori sa va fac ..,sper sa imi permiteti....incercati sa le da ti salariile in functie de incasari....in acest mod...nu ar mai inchide usile in fata pasagerilor fara sa i lase sa urce....sau....daca cineva le face vreun semn de asteptare...sunt sigura ca nu s ar mai preface ca nu vad....(mentionez ca observ aceste lucruri la toate autobuzele de pe traseul 121...si circul de un an de zile de doua ori pe zi)...credeti ma au o satisfactie oarecum sfidatoare....pacat de motorina consumata...multumesc

      Ștergere
    2. nu le pasa de incasarile facute pe traseu , trebuie sa se incadreze in 35 de minute semicursa pt. a nu se crea goluri pe traseu, ne pare rau dar nu putem astepta si calatorii de langa statii sau in afara statiei , sau cei care nu sunt pe faza

      Ștergere
    3. Buna seara,as dori sa fac o reclamatie doamnei vatman de pe autobuzul 44 numarul 9313 ora 19,care vorbeste foarte urat, tipa la calatori si ii ameninta. Va rog sa luati masuri in privinta aceasta deoarece avem dreptul sa calatorim in liniste si sa fim respectati ca si oameni. Multumesc !

      Ștergere
    4. Unistil, daca s-ar incadra in programul de 35 minute cat spuneti, plangerile s-ar reduce la jumate, multi fiind acei oameni care intarzie cate 20 de minute la serviciu, pentru pauzele prelungite ale soferilor de la capatul de linie

      Ștergere
    5. Am intrebat astazi un sofer de la unistil despre plecarile de la blocuri Ciurea intre 8 si 9. Mi s-a raspuns ca nu are de unde sa stie, pentru ca el la ora aceea e ostenit de munca. Noroc de aceeasi amarati de pasageri ca am putut afla.

      Ștergere
    6. pe traseul 29 un autobuz a luat foc la tehnoton acum cateva luni, iar altul saptamana trecuta, tot la Tehnoton un autobuz a s-a defectat mergand cu maxim 10 km/h dar Puscasu si Nichita sunt neamuri de aceea mai noude la 01.12.2014 au pus in paplicare HCL nr.201/31.03.2004 incalcand legea 448/2006 art. 23. De ce dupa 10 ani? Nichita tre sa isi scoata banii pe pomenele electorale? sau se teme ca va fi arestat de DNA si vrea sa mai fure acum cat mai poate? Are voie sa faca afaceri cu membrii familiei ? nu e incompatibilitate de functii?

      Ștergere
  2. Ok, deacord, ca ati fost inselati de primarie, dar asta va dreptul sa aveti atitudinea care o aveti fata de claaltori..cei care oarecum va asigura continuitatea? De cate ori ati solutionat reclamatiile care vi s-au facut? Ati afisat prin mijloacele de transport anuntul referitor la neaplicarea gratuitatii? Ar putea controlorii vostri sa aiba un pic de intelegere sa ii lase pe cei care nu stiu ca nu mai beneficiaza de gratuitate sa isi procure bilet fara a fi umiliti si cu procese verbale? Sau cei ce vand bilete in mijlocul de transport stiu ca sunt obligati sa dea rest? Daca nu erau atatea, nu cred ca ar avea cineva ceva de comentat. Iar toate astea se intampla din 2008 (cel putin de atunci stiu eu) , nu de o luna.

    RăspundețiȘtergere
  3. de ce soferii de pe unistil nu vor sa astepte toti pasagerii din statie?de ce li se inchid usile in fata desi autobuzul este gol??de unde atata neglijenta si lipsa de bun simt fata de firma si patronul lor??nu au nevoie de vanzari pentru salarii mai mari?

    RăspundețiȘtergere
  4. SOFERII DE PE 121 AU 35 DE MIN TIMP IN CARE PARCURG TRASEUL TATARASI SUD-CAPAT DACIA , ASA ESTE APROBAT DE PRIMARIE , DE ASTA NU ESTE TIMP SA ,,ASTEPTE ,, SAU SA OPREASCA LA SEMNE , NE CEREM SCUZE , ESTE AFISAT IN AUTOBUZE , PLUS TAXATORUL VERIFICA LEGITIMATIILE DE PERS. CU DEZABILITATI,CARE NU MAI AU GRATUITATI, TAXATORUL NU POATE CARA 5 KG DE 10 BANI PE ZI, UNEORI NU ESTE ,,REST ,,

    MULTA ,,LUME ,, CIRCULA CU UNISTIL , DAR PUTINI ,, OAMENI ,,!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. puneti anunturi prin autobuzele voastre de....ca a ti schimbat modul de taxare a biletelor!!!
      iau oamenii amenda degeaba din cauza neglijentei voastre.... rusine!!!!

      Ștergere
  5. un mesaj adresat tot patronului UNISTIL: angajati macar pe cineva care a facut gramatica in clasele 1-8 sa raspunda la mesaje

    RăspundețiȘtergere
  6. aha ... e cu aprobare....

    RăspundețiȘtergere
  7. De 5 ani circul cu Unistil (44),din pacate alt mijloc de transport nu am pana unde lucrez.M-am confruntat de multe ori cu multe probleme,dar am tot zis ...treaca de la mine.Dar ce am patit azi dimineata e strigator la cer;cand lucrez de dimineata plec cu primul autobuz;azi nu am avut bani marunti pt.bilet,aveam 50 de lei;m-am urcat in autobuz si cand am vrut sa imi cumpar bilet taxatorul mi-a zis sec ca nu are sa imi dea rest si mi-a zis sa cobor in statia urmatoare.Nu este corect;eu am vrut sa imi cumpar bilet si taxatorul e obligat sa aiba niste bani la el,dati de firma,cu care sa dea rest.Si eu lucrez in comert de ani de zile si niciodata nu mi-am trimis clientii in alta parte pt.ca nu aveam rest,indiferent ca e prima ora sau miezul zilei.Nu mai zic de faptul ca de nenumarate ori nu imi primesc restul;ma intreb ,daca dau 1,8 lei mi se va da bilet?

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna ziua,

    stiti cumva adresa unde pot face reclamatie catre UNISTIL? Am incercat sa dau click pe link-ul care apare in postare dar nu merge. Imi doresc nespus demult sa sesizez ca nu mi-au dat rest, intrucat azi am 1.8 lei in loc de 1.9 lei care i-as fi avut daca mi-as fi primit restul. Acum trebuie sa merg pe jos, pentru ca eu nu am cum sa cumpar un bilet cu 1.8 insa ei mi-l dau cu 2 lei in loc de 1.9 cum scrie pe bilet.
    Taxator nu sunt obligati sa poarte marunti la ei, ci pot sa ii lase in fata la sofer si sa aiba doar o anumita suma pentru un traseu. Solutii sunt.
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Nu stiu daca ti se va raspunde la reclamatia pe site. Eu am sunat odata sa fac o reclamatie la un numar afisat in autobuzele lor. Sincer nu il mai am acum, dar cand o sa mai am ocazia sa circul pe vre-un traseu de a lor am sa il iau neaparat.

      Ștergere
  9. Buna ziua ! LA MULTI ANI DE 1 DECEMBRIE ! ZIUA ROMANIEI !
    La iesirea in traseu taxatorul primeste suma de 10 lei ca sa aiba bani de ,,rest,, . De multe ori acesta suma de 10 lei este rapid terminata si la primele ore ale diminetii este posibil sa nu avem rest de la bancnote de sute de lei....
    Nu ne asumam acest fapt ca vina, nu putem fi perfecti.
    In legatura ca nu ai primit 10 bani rest, asta e viata... un taxator nu poate cara 5,6 kg de 10 bani , in general lumea da 2 lei -99 % din calatori doar 1 serie de 1 % sunt mai chitrosi si se plang in articole de KM lungime.
    Pretul biletului de 1,9 lei nu a mai fost majorat din 2008 , asa ca 2 lei nu e un capat de tara! Nu va convine ? Mergeti pe JOS !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Interesant dar:
      -Daca un calator cere acel 10 banutzi (care intr-adevar nu e mult) sunteti obligati sa ii dati
      -Daca nu ne convine va dam in judecata, daca nu ai bani sa imi dai rest nu iti mai platesc, daca vrei sa ma dai jos si eu totusi platesc pentru acel serviciu, inseamna ca refuzi moneda nationala ceea ce te duce tot in judecata, acum sa nu mai spun de o anume doamna Zenovia parca, ce a dat jos 3 calatori fiindca ea nu avea bani marunti.
      - Nu se rezuma totul la taxi. ca nu sunteti voi buricii pamantului. Cu prima ocazie cand nu voi primi rest sau voi fi refuzat, promit ca acel autobuz nu v-a mai pleca de pe loc: OPC-ul ar fi primul apelat, apoi bineinteles cereri de despagubiri fiindca nu iau un autobuz fiindca nu ma grabesc. E grav sa fii prost

      Ștergere
  10. Anonim.As avea o intrebare pentru UNISTIL.De ce pe traseul 6,cu adresabilitate atat de mare, circula microbuzele acelea neancapatoare,iar pe traseul 44,de exemplu, sunt autobuze?Zilnic ,la Universitate,la ora 14,30-15,00,microbuzul nu opreste in statie pentru ca vine arhiplin,Calatorim in niste conditii execrabie,mai ceva ca inainte de Revolutie,

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna ziua! Nu am nimic cu nimeni si nu tin partea nimanui! Si eu am fost pe post de calator, si inca mai sunt, dar si ca angajat al instituiei. Haideti sa o luam pe rand! Ca si calator , normal ca mai aveam unele nemultumiri , dar dupa ce am fost eu insami de partea cealalta a baricadei am inteles multe lucruri. Sunt oameni si oameni, calatori care vorbesc frumos, sunt educati si au cei 7 ani de acasa si calatori (care culmea pozeaza in intelectuali), trateaza angajatul respectiv cu cea mai mare nesimtire. Omul ala este acolo ca sa manance si el o paine (poate are mai mult de doua clase, poate are chiar si o facultate, dar asta este piata muncii), nu sa fie jignit si tratat ca ultima fiinta . Stiu cei care scriu ce inseama sa te trezesti la 3 dimineata? Sa ingheti 8-9 ore intr-un autobuz? Stiu cum este sa incerci sa fii politiocos ei educat cu un om care te face albie de porci? Cu ce este saracul taxator de vina ca se circula cum se circula in Iasi? Stiu onorabilii reclamanti ca uneori saracul taxator nici la toaleta nu are timp sa mai ajunga, ca uneori nici sa manance nu are timp? Legat de banutul ala, da asa este uneori se intimpla sa nu ai sa-l dai rest, dar nu se poate sa ai mereu 2-3 kg de matuntei la tine... Mare avere fac cu cei 2-3 lei care raman la terminarea turei, asta daca nu vin colegii de la control si te mai si penalizeaza . Haideti sa nu mai dam cu pietre aiurea! Lasati-i pe saracii oameni sa-si faca treaba si nu mai huliti aiurea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Apreciez ca luati partea angajatilor. Problema este ca d-voastra ii puneti la un loc pe cei care ca si calatorii au cei 7 ani de acasa, cu cei care dau dovada de o mare nesimtire. Nu calatorii sunt de vina pentru conditiile mizere in care lucreaza, ar trebui sa se gandeasca ca fara calatori, locul lor de munca ar fi inexistent. Consider ca asa cum unii soferi, reuseau sa aiba intotdeauna marunt sa dea rest oamenilor, asa ar fi putut sa aiba cu totii. Depinde doar de bunul simt al fiecaruia. Insa daca tot nu ai sa dai omului inapoi cei 10 bani rest, macar ii poti vorbi frumos, nu sa tipi la el daca ti-i cere si sa ii spui sa ia taxiul. Macar aceasta neplacere a fost inlaturata, nu prin "educarea" angajatilor, ci prin scumpirea biletelor. Mai raman insa multe altele ce trebuie rezolvate, sau cel putin revizuite.

      Ștergere
  12. Buna ziua,
    Revin, dar cu alta problema! Comentariul de mai sus imi apartine. Fostii mei colegi, daca au citit comentariul meu, sigur stiu despre cine este vorba, pentru ca am fost corecta, atat cu ei, cat si cu cei de la control, casierie (am fost colega cu sora unei doamne casiere ), sau colegii de la garaj sau birou.
    Acum am si eu o problema: cum fac rost de adeverinta care sa-mi ateste zilele de munca in firma, adica o adeverinta de vechime, care imi este necesara pentru intocmirea dosarului de pesie. Am fost la sediul din asi, pe Splai Bahl;uyi.,acum o saptamana si depus o cerere la biroul Personal si Resurse Umane. Mi s-a spus sa astept ca trebuie Barladul sa emita o asemenea adeverinta. Cam cat dureaza? Nu este o perioada foarte mare, 7 luni, dar la dosar conteaza.
    Va multumesc pentru sprijin si intelegere.
    Cu respect,
    Scuze, fara semnatura

    Va

    RăspundețiȘtergere
  13. Tot respectul pentru doamna de mai sus, a spus exact ce inseamna sa fii taxator. iar pentru calatorii care se plang de lipsa de respect... Respectul il avem doar pentru calatorii care il merita, pentru oamenii civizilizati si cu bun simt. Pentru voi cei care nu aveti un pic de minte , si va comportati ca niste tarani aruncand cu injuraturi in taxator pentru ca a intarziat autobuzul, sau pentru orice alta prostie pentru care sunteti nemultumiti legat de unistil fara ca el sa aiba nicio vina va transmit ca meritati tratati ca pe niste animale . Niciodata calatorii civilizati care isi vad de treaba lor si sunt cu bun simt nu vor fi tratati cu lipsa de respect, cel putin din partea mea , am un anumit respect fata de unele persoane. Dar pentru restul gunoaielor care circula cu unistilul... Da! va tratez cu dispret, nu ma intereseaza ca ati stat 30 de minute in statie , si va dau jos daca imi veniti la 6 dimineata cu 60 de lei ,chiar daca am sa va dau rest... la ora aia se vine cu cel mult 10 lei. si fac asta pentru ca eu ma trezesc dimineata la 3 jumate cand voi dormiti bine mersi, si stau in frig si uneori infometat, si sunt satul sa imi faceti mie panarama ca nu va vine autobuzul la timp, sunt satul cand va vad ura voastra pe fetele alea de tarani cocliti. Eu nu am nicio vina dar voi ma gasiti vinovat tot timpul . Bucurati-va ... se face biletul 2 lei :)) . Iar pentru restul tot respectul , a nu se intelege gresit , pe unele persoane care aveau bani batuti si nu aveam rest, le rupeam eu bilet si il acoperam din aia 10 banuti, am castigat simpatia si poate respectul a multor calatori prin modul in care m-am comportat, dar eu ma comport bine cu cine merita. La revedere

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In tara asta fiecare isi vede de treaba lui, de aia ne merge greu.

      Taxatorii au o atitunde de 2 lei, cum nu am vazut la nici un angajat.

      De cand Unistil isi selecteaza clientii ? tocmai m-am oferit sa platesc bilet pt un sarac si taxatorul nu mi-a primit banii, si l-a dat jos din autobuz. Nu mi-a aratat legitimatia ca sa ii vad numele ca sa stiu cu cine vorbesc.

      Penal.

      Ștergere
  14. Cei de la Unistil sunt angajati pe baza de nesimtire. Mereu am impresia asta. Daca ai 50 de lei e un pacat...sunt nesimtita ca nu am 2 lei sa le dua lor ca de se mai intampla si "foarte frumos" sunt invitat sa cobor la statia urmatoare.Zieele trecute u domn foarte generos mi-a dat rest la 50 de lei numai bacnote de 1 Leu cu toate ca era sfrsit de program si avea smai dea si de 10 lei.Nu mai zic de comportamentul controlorilor parca sunt toti directori...mananca seminte in autobuz se injura de fata cu calatori fac glume nesimtite da fata cu toti si lista poate continua...din pacate sunt nevoia sa merg cu acesta firma infecta deoarece spre tomesti nu exista alt mijloc si profita la maxim de acest lucru

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna ziua.Calatoresc cu Unistil dar sint foarte dezamagita de comportamentul unor taxatori care sint sictiriti si nu au un comportament civilizat cu calatorul,nu stiu pe ce baza au fost angajati acesti oameni dar bunul simt nu ar trebui sa le lipseasca si asta ar fi trebuit sa stie in momentul cind se angajeaza in acest serviciu,nimeni nu este vinovat de starile lor proaste de probleme toti avem dar seviciul trebuie facut cu respect ,bun simt pt ca asa vor avea si ei respect de la calator.Cit despre control nu mai zic vorbesc urit si trateaza calatorul cu dispret

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna ziua.Angajati oameni cu bun simt,educati,civilizati nu toti frustratii,nesimtitii,nemultumitii..oameni cu cei 7 ani de acasa care vorbesc frumos. Azi m a intimpinat o taxatoare si mi a raspuns pe un ton urit la ora 14 la schimbul de tura un comportament neadecvat,nemultumita si frustrata..rusine ca angajati asemenea oameni nesimtiti..nu toti taxatorii sint asa sint care isi fac serviciul bine dar astea plictisite ar trebui sa stea acasa daca nu le place si nu le convine..angajati tineri cu bun simt

    RăspundețiȘtergere
  17. da traseul 18 de ce nu mai trece pe aviatiei??? va doare burta sa urcati la deal?? nesimtitilor

    RăspundețiȘtergere
  18. in seara aceasta, autobuzul cu numarul IS-07-ZLV, pe ruta 27, avea sa-mi omoare sotia si copilul. Coboram caruciorul din autobuz si soferul "nu a vazut" ca sotia incerca sa ma ajute sa cobor caruciorul din autobuz si a inchis usile si a plecat. Sotia avea mana prinsa in usi iar caruciorul a ramas cat de cat prins intre usi, am strigat la sofer, s-a oprit. Cand a vazut ce se intampla a pornit iar. Taxatorul radea. Am tipat mai tare, a oprit si a spus ce sa facem nu are oglinzi, nu are de unde sa stie ce se intampla".
    Am intrebat si eu de ce nu are oglinzi si mi s-a raspuns simplu:
    "dar nu e masina mea ce sa fac!?"
    Se poate ca astfel de oameni iresponsabili sa conduca masini ce transporta oameni?
    ce este de facut in acest caz?
    multumesc de raspuns pentru cei care il au.

    RăspundețiȘtergere
  19. Daca cele publicate mai sus sub numele "UNISTIL" este postat de cineva (i)responsabil chiar de la firma, atunci nu ne mira atitudinea de prost crescuti practicata de majoritatea taxatorilor si soferilor de pe acest traseu. Sa-ti trimiti calatorii nemultumiti pur si simplu la "plimbare" este o atitudine care denota mai multa nesimtire decat un minim simt de afacere.
    Invit calatorii de pe traseul 121 sa aiba o atitudine de sustinere a calatorilor asupra carora se revarsa nesimtirea verbala sau fizica a taxatorilor si soferilor, caci doar prin oprobiul public comun vom putea sa le schimbam atitudinea.
    Scrie cineva aici ca acesti angajati "sunt angajati pe baza de nesimtire"...Adevarul este ca sunt angajati oameni cu probleme comportamentale pe care alti ANGAJATORI, mai RESPONSABILI i-au refuzat si asa se explica comportamentul comun. De altfel si ei sunt nemultumiti de angajatori si se plang atunci cand jignesc calatorii ca la cat sunt ei platiti, noi mai dorim si politete?!
    Deci vinovatul principal este "cocalarul" patron al Unistil-ului, care se inconjoara de cei asemenea lui.

    RăspundețiȘtergere
  20. Vi se pare normal ca soferii angajati la minunata firma de transport in comun sa tipe la calatori? Motivul pentru care am avut parte de acest tratament e ca am refuzat sa ii primesc restul in monezi, cerand sa imi dea inapoi bancnota de 5 lei si sa ii platesc eu biletul in fise de 50 de bani. I-am solicitat "politicosului" domn sa se prezinte, sa se legitimeze, pentru ca bineinteles, legitimatia care trebuia sa fie la vedere, lipsea cu desavarsire. Mai mult decat atat, cu mare nesimtire, mi-a zis sa ma dau jos din microbuz, desi biletul mi-l platisem. Asta se intampla pe traseul 18, azi. Am mentionat ca ii voi face reclamatie la sediu, iar minunatul domn cheama controlorii, sa ma dea aceastia jos. Tin sa mentionez ca tot acest individ, mai si vorbeste la telefon in timp ce conduce. Daca tot cheama colegi de ai lui sa ma ameninte, sa o faca in timp ce microbuzul e oprit in statie, ca din cate stiu, ultima oara cand am verificat legislatia in vigoare, inca e interzis pentru orice sofer sa vorbeasca la telefon in timp ce conduce, mai ales pentru un sofer, a carui sarcina e sa duca oamenii in siguranta. Din pacate am uitat sa notez numarul de inmatriculare al microbuzului, insa am pastrat biletul si sunt convinsa cu dupa seria acestuia veti identifica si persoana in cauza. In speranta ca macar un avertisment in scris va primi soferul indisciplinat, care m-a si jignit, facand comentarii aberante la adresa mea, va notez seria biletului : 165375.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu mi se pare coret se titpe soferii la calotori sunt care nu au nici cei 7 ani de acasa omul vine stresat si mai tare il streseaza rusine sa le fie ca fac acst lucru ar trebui la angajare sie instruiasca pe soferi /dar in romania multi la locul de munca sunt recalcitranti si fac ei regulile dupa bunul lor plac dar in strainatate daca ai facut asa ai sburat in strada cu cea mai mica reclamatie

      Ștergere
  21. O parte din calatori sunt prea plini de impresii , iti dau 2 lei numai de 10 si 5 bani iar cand ii prinzi a doua oara cu bancnote de 5 sau de 10 si te "revansezi" aproape ca sar la bataie, ca sunt prea domni sau doamne sa poarte monezi asupra lor. Banul circula ... 10 monezi de 10 bani nu fac 1 leu ? nu au aceiasi valoare ? obligatia omului e sa dea restul si biletul corect. Inainte sareati in cap pentru restul de 10 bani , acuma nu va mai plac monezile ?

    RăspundețiȘtergere
  22. De ce pe traseul 29 usile sunt legate cu lanturi ? VS 04 MXS
    De ce soderul nu deschide aproape niciodata usa din fata?
    Iar cand ploua afara ploua si in autobuze
    Iar autobuzul VS 04 MOK nu are barele de sustinere la usa?
    De ce cei de la Unistil incalca legea nr. 448/2006 referitoare la protectia persoanelor cu dizabilitati?

    RăspundețiȘtergere
  23. Taxatorii de pe 121 sunt impertinenti si vorbesc urat (de genul ca te dau jos din autobuz).Nu am avut marunt 2 lei si a facut scandal.(nu au rest de la 5 lei). Ce imi ofera de 2 lei biletul (mizerie, frig si inarzieri mari). Taxatorul de pe masina 9303 (nr. 121) pe numele de Drimbu un imerptinent si nesimtit.Din banii mei isi iau salariile.

    RăspundețiȘtergere
  24. Ce va m ai plangeti atata... din anul 2011 , pana in 2014 biletul a fost majorat de la 1,9 lei la 2.0 lei , ca sa nu mai apara discutii de 10 bani , etc etc...
    Daca vreti sa fiti serviti peste valoarea de 2 lei , va rog sa apelati la serviciile firmei TAXI EUROP TEL 0740 217 217 / 0232 217 217 aici veti plati in functie de distanta parcursa,o suma modica , la fel ca la Unistil , insa toate pretentiile dvs se pot satisface: masini bune , aer conditionat , caldura , muzica , house /manele fitze , viteza , trebuie doar sa rugati soferul !
    Va asteptam cu comenzi :) toata plangerile dvs. vor fi solutionate !

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna ziua! Nu am nimic cu nimeni, nu comentez in privinta preturilor, a duratei de asteptare. In schimb, unde anume ma pot adresa in legatura cu un incident petrecut in data de 6 octtombrie 2014? Eram singurul pasager care astepta in statie, a venit autobuzul 121, a oprit si am apucat doar sa ma prind de bara de la usa si sa pun piciorul in autobuz. Soferul nu s-a asigurat in oglinda sa vada daca am urcat sau nu si a plecat din statie in mare viteza, moment in care am fost izbita de asfalt. A oprit autobuzul, dar nici macar nu s-a sinchisit sa ma intrebe daca sunt ok. A inceput sa urle ca e vina mea, ca nu am aratat nicio intentie ca as vrea sa urc in autobuz.
    Inteleg ca toti avem zile mai putin bune, dar soferul respectiv este mereu tafnos, mereu in viteza si fara bun simt. Pentru intamplarea relatata am martori, si as vrea ca macar scuze sa isi ceara pt faptul ca din cauza dumnealui mi-am rupt haina, geanta si m-am ales cu o contuzie urata la genunchiul drept.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  26. Din experienta mea cu Unistil pot sa spun ca cei de la Unistil nu cunosc cuvantul "scuze" iar daca il cunosc nu il folosesc. Cred ca pur si simplu nu le pasa ce se intampla cu pasagerii:( in opinia lor, orice s-ar intampla, pasagerul este de vina. Ar fi frumos daca si-ar revizui atitudinea si si-ar invata angajatii sa vorbeasca politicos

    RăspundețiȘtergere
  27. Buna ziua, azi dimineata am avut norocul sa astept un autobuz timp de 40 de minute. Nu este posibil asa ceva si vorbesc despre traseul 6 care se stie ca este foarte aglomerat si in continuare nu se face nimic, nici o masura, nimic. Nu este normal si firesc sa astepti un autobuz 40 de minute, mai ales ca afara la acea ora erau -8 grade. Dupa acele 40 de minute in sfarsit a aparut un autobuz care ghici ce ? Era atat de plin incat nici macar nu a mai oprit in statie. Astfel, nu am mai ajuns unde trebuia sa ajung, la fel si restul oamenilor din statia care era plina, fiind ora de varf. Este bataie de joc, nu se poate asa ceva. Cei de la Unistill sunt niste neseriosi si chiar as vrea sa iau legatura cu ei ca sa pot depune o reclamatie. Cat despre starea tehnica a autobuzelor ... Fara cuvinte. Mergeam spre facultate, aveam examen si surpriza, pe la mijlocul traseului s-a stricat autobuzul ... Na ce sa faci, abia am ajuns la examen, dar ce sa mai zici ? Multumim Unistill pentru serviciile de proasta calitate pe care le prestati.

    RăspundețiȘtergere
  28. Bună ziua! Sunt aici pentru a-mi exprima, din nefericire, nemulțumirea față de serviciile prestate de această firmă minunată. Nu știu care sunt principiile după care se ghidează această companie dar vă spun sincer, ca cetățean care mă folosesc de serviciile prestate că sunt sub așteptări. Să vă dau un exemplu concret: autobuzul 121. Intervalul orar 7:30-8:00 din Tătărași spre Dacia nu este acoperit. În Podu Roș, pentru a pleca spre Tătărași mereu aștept cel puțin 30 de minute. Întrebarea mea este: de ce nu se suplimentează numărul autobuzelor? Sau de ce nu sunt lăsați alții să acopere această rută? Picătura care a umplut paharul, cel puțin în cazul meu, a fost atitudinea unuia dintre șoferi; pe lângă faptul că 90% din șoferi vorbesc la telefon în timpul condusului unul ce s-a gândit?! ”Dacă o mână o am ocupată cu telefonul, de ce să nu mănânc semnițe cu cealaltă?” Și uite așa soferul cu o mână mânca semnițe, cu cealaltă ținea telefonul iar volanul mai era manevrat, din când în când, cu cotul! Acum vă întreb: vi se pare normal? Eu sunt revoltată da, pentru că deși dau ”doar” 2 lei am ajuns la concluzia că mai bine merg pe jos că-s mai în siguranță, pentru că serviciul este, într-adevăr, de 2 lei. Vă spun sincer că aș vrea să am și un cuvânt de bine...dar nu găsesc! O zi bună să aveți (asta dacă nu călătoriți cu Unistil)!

    RăspundețiȘtergere
  29. Trebuie reclamat la primarie si la OPC....o fi castigat Unistil licitatia pe unele trasee dar asta nu le da dreptul sa-si bata joc de cetateni oferindu-le servicii de cea mai proasta calitate posibila, masini stricate, personal obraznic, nerespectarea unui program strict de circulatie (lumea intarzie frecvent la servici pt ca se bazeaza pe unele trasee pe unica firma de transport in comun existenta, cum ar fi pe linia lui 27 de exemplu). Si cu siguranta firma Unistil a semnat un contract prin care s-a obligat sa respecte aceste sarcini, contract pe care il incalca cu varf si indesat. Noi ca cetateni ai Iasului nu ar trebui sa permitem acestei firme venita nu stiu de pe unde sa faca legea in orasul nostru. Asa ca dragi cetateni, reclamati daca sunteti nemultumiti la primarie si la OPC (si nu la firma Unistil care oricum nu va ia in seama sesizarile) si daca nu se rezolva nici asa putem face sesizari la Ministerul Transporturilor.

    RăspundețiȘtergere
  30. Trebuie reclamat la primarie si la OPC....o fi castigat Unistil licitatia pe unele trasee dar asta nu le da dreptul sa-si bata joc de cetateni oferindu-le servicii de cea mai proasta calitate posibila, masini stricate, personal obraznic, nerespectarea unui program strict de circulatie (lumea intarzie frecvent la servici pt ca se bazeaza pe unele trasee pe unica firma de transport in comun existenta, cum ar fi pe linia lui 27 de exemplu). Si cu siguranta firma Unistil a semnat un contract prin care s-a obligat sa respecte aceste sarcini, contract pe care il incalca cu varf si indesat. Noi ca cetateni ai Iasului nu ar trebui sa permitem acestei firme venita nu stiu de pe unde sa faca legea in orasul nostru. Asa ca dragi cetateni, reclamati daca sunteti nemultumiti la primarie si la OPC (si nu la firma Unistil care oricum nu va ia in seama sesizarile) si daca nu se rezolva nici asa putem face sesizari la Ministerul Transporturilor.

    RăspundețiȘtergere
  31. Unistil, cei mai dobitoci.
    Angajati frustrati in halul asta nu am mai vazut.

    RăspundețiȘtergere
  32. Buna ziua!
    Elevii care circula pe traseul 29 Tomesti-Podu ros nu beneficiaza de reducere la abonament?Un pret al abonanentului?Astept raspunsul dvs.!

    RăspundețiȘtergere
  33. Buna ziua,
    Elevii care circula pe traseul 29 Tomesti-Podu Ros nu beneficiaza de reducere la abonament?Un pret al abonamentului?Astept raspunsul dvs.!Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  34. Buna ziua!
    Elevii care circula pe traseul 29 Tomesti-Podu ros nu beneficiaza de reducere la abonament?Un pret al abonanentului?Astept raspunsul dvs.!

    RăspundețiȘtergere